19 Eylül 2014 Cuma

Garnier Makyaj Temizleme Suyu

              Günaydııın! Arayı çok soğutmadan severek kullandığım bir ürünü yazımlayayım dedim:) 
Makyaj yapacağım diye sen o kadar uğraş,dene,sinir ol,bazen silip yeniden yap,yeni şeyler öğren,didin duurr ve akşam çıkart ^.^ olacak iş değil! Fakat olmak zorunda :)) aksi takdirde neticeler pek hoşumuza gitmeyebilir :) 
              Bu adımda makyajseverlerin eli ayağı niteliğindeki üründen bahsetmeden geçemedim.
Tombik bir şişeye sahip kendileri. Biodermavari bir tasarım olmuş. Bu sebepten midir bilinmez daha bir cazip geldi bana. 'Hassas ciltler' ibaresine dikkat çekiyorum. Parfüm içermemesi ekstra bir avantaj. İçerik de bu şekilde:
           
  Ben allık dışında cilt makyajı yapmadığım için sadece göz makyajımı silmekte kullanıyorum. Tek seferde çok miktarda ürünü temizliyor. Benim cildimde ve gözlerimde herhangi bir iritasyon yapmadı. Fiyatı indirimli 12₺ civarında olması lazım vee hatta bugün sanıyorum Gratiste indirimde :) Alma fikri olan kişiler deneyebilir. Ben stokladım:) Esen kalınız :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder