19 Eylül 2014 Cuma

Clean&Clear Derinlemesine Temizleyici Losyon

          Yeniden selamlar :)
Hali hazırda elim değmişken bu yazıyı da paylaşmak istedim blogumda ^^ 
Clean&Clear markası genellikle problemli ciltlere ve bence özellikle ergenlik sivilceleri denilen o evreye çok güzel hitap edebilen bir marka. Kendileri bir losyon yapmış ;ki bu bal gibi de tonik;hayatımın anlamı oldu gittiiii.Pek bir seviyorum yalan yoook. Tonik olarak çok marka denedim ve aralarında en çok beğendiğim işte bu oldu:
İsmine yakışır bir temizlik yapmasının yanısıra hassas ciltlere hitap etmesi daha da bir cazip geldi bana ve hiç pişman olmadım aldığım için. Cildim hassas olduğundan dolayı içeriğindeki alkol bemi korkuttu ama korktuğum gibi bir iritasyon oluşmadı.
          Kullandığım zaman biraz kızarıklık oluşturduğu bir gerçek ama eğer bir sivilcem veya alerji tarzı bir problemim oluşmuşsa çok iyi geliyor. Keskin bir kokusu var tarif edemeyeceğim ki beni çol rahatsız etmiyor. Ama gözlerime gelirse kokusu bir şekilde rahatsız olduğumu farkediyorum.
 İçerik bu şekilde. Fiyat bilgisi veremeyeceğim çünkü hatırlamıyorum. Her yerde bulabileceğiniz ulaşımı kolay bir tonik. Problemli bir cildiniz varsa tavsiye edilir:)) Esen kalın ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder