26 Eylül 2014 Cuma

Gratis Bayram Alışverişim

          Heeeerkese hafif sıcakmış gibi görünün ama bence soğuk hissettiren bir İstanbul öğlesinden selamlaaar :)) 
          Ben dün bayramı erkenden kutlayanlardan olarak alışverişimi yaptım ve üstünkörü fotoğrafladım. Hadi bir gözatalım:
          The Balm yepyeni bir palet çıkartmışken almamak sizce de ayıp olmaz mıydı? ^^ Renklere ba-yıl-dım!
          Bu tonlara ölünür! Öyle doğal ve yerinde kiii yine olsa yine alırım
          Flaşlı çekimi tam da bu şekilde.bu gün ilk kez kullandım. Gün içindeki performansını merak etmenin yanı sıra mat ve hafif simli farlar bizi karşılıyor. Ben çok sevdim. Koyu tonları gece makyajında tek başına da kullanabileceğiniz gibi günlük makyajda gölgeme işleminde de kullanabilirsiniz. Hali hazırda indirim varken 29.90₺ fiyatıyla edinebilirsiniz. 
          Diğer ürünlerle ilgili yorum yapamayacağım ama fiyatları: The Balm Concealer: 13.90₺
Clean&Clear Losyon:5,90₺
Neutrogena Temizleyici:4.90₺
Essence Kalem Far:1.90₺
Essence Lip Balm:1.90₺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder