18 Eylül 2014 Perşembe

Rimmel London Kate Moss Ruj 29

          Çook uzun zaman sonra yeni bir deneyim yazısı ile here i am ^^ İspanyolca ve İngilizce dillerinde yazıyordum fakat şimdilik böyle geldi elime:) 
Yine çok severek kullandığım bir marka olan Rimmel'in çok tutulan serisi Kate Moss rujların 29 nolu olan ürününü yazımlayacağım.


              Ürün 4 gr. ve kullanım ömrü 30ay olarak belirtilmiş.İçerik konusunda yardımcı olamıyorum maalesef:) Markanın standına bakılabilir ^.^ 

       

              -Flaşsız çekim- Koyu bir ton ama günlük makyajda da çok rahat kullanıyorum.Mat görünüme daha yakın hafif parlaklık veren bir bitişi var. Benim dudaklarımda kabuklanma vs gibi bir izlenim oluşturmadı.Kalıcılığı orta seviyede. 
              Bazı rujlardaki kokular benim aşırı derecede midemi karıştırıyor. Elime aldığımda ilk dikkat ettiğim şey kokusu oldu ve biraz sanki hasta olduğumuzda bizlere içirilen şurubumsu bir kokusu var :) şahsen rahatsız olmadım.

   
    

             -Flaşlı çekim- Renk burda daha açık fuşyamsı görünse de daha koyu olduğunu belirtmek isterim. Koyu rujların bir avantajı var ise o da az uygulandığında ve parmakla dağıtıldığında ikinci görünüme sahip olmasıdır.
 
             


             Bunlar benim tamamen amatörce çekimlerim. Flaşsız uygulama tam da bu tonu veriyor. 'Koyu rujlar abartılıdır yahu.' algımı değiştiren bir rujdur kendileri :)) Tek seferde rengini veriyoooorr holleeeyy :)) 

              -Flaşlı çekim- Kendileri zaten çook uygun fiyatlı bir ürün. Bir de indiriö zamanına denk getirilirse tadından yenmez! Sanıyorum kendisini indirimsiz 15₺ iken indirimden 9₺ civarına edinmiştim. Bence alınası^^ Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz :)) 

       


              E o zaman bana müsade madem,esen kalın e mi! :)) 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder