21 Temmuz 2014 Pazartesi

Rimmel Sunshimmer 3in1 bronzer

Selamlarımı takdim ederek başlıyorum:)) 
Rimmel; ürünlerini oldukça beğendiğim bir marka benim için.Fiyatlarına göre performansları bence gayet ideal. İşte bu ürünlerden yaklaşık iki aydır kullandığım ve birçok blogger'a konu olmuş Bronzer'ından bahsedeceğim.3ü 1 arada olarak geçiyor adı ve ben böyle işlevsel ürünleri çok seviyorum çünkü oldukça pratikler. Hem allık,hem bronzer bu da yetmezmiş gibi far olarak da kullanabiliyorsunuz.
Empezo a escribir dando saludo:) Para mi Rimmel es una marka que me gustan mucho sus productos.Sus cumplimientos son muy buenos según sus precios.Bueno,voy a mencionar un Bronzer de esta marca que lo he usado hace dos años aproxidamente.se llama "3in1" y me gusta mucho algo así versatíl,multiuso porque es muy conveniente.Se usa también como arrebol,sombra de ojos y bronzer.

Starting with greetings:)) 
For me Rimmel is a brand i admire of products.With a comparation prices and qualities,level of contentment increase.that's it i will be speaking about one of them i love it so much and use approximately two months:Bronzer.it is called 3in1 and i admire all products like this because are so versatile.It can be use as blush,eyeshadow and Bronzer.
Ben özellikle kahverengi olanı göz makyajımda crease bölgemi ısıtmak için kullanıyorum ve bence çok muhteşem bir geçiş altyapısı oluşturuyor.diğer renkleri de aynı şekilde göz makyajımda kullanıyorum. Yani tek bir ürünle gözler ve yanaklar tamam:) Ben kendisinden son derece memnunum.Aklınızda fikri varsa bile bence almaya değer. Hali hazırda şu anda Watsons'larda %40 indirimde. İndirimsiz fiyatı 16₺ sanırım emin değilim:) 
        Yalnız allık olarak hafifçe ve gün ışımda uygulamakta fayda var.Pigmentler gayet yerinde ve ilk sürdüğünüzde sanki yokmuş gibi geliyor ama gün ışığında kendini daha net belli ediyor. Aman dilkat sonra Arap Bacı'ya dönmeyelim:) E yine esen kalıııınn:))
Lo marrón es mi color de la zona Crease del ojo.Lo uso como el color del paso.Otros colores también está en mi maquillaje del ojo.Eso significa que sólo con un producto los ojos y las mejillas están listos.A mí lo me gusta bastante.Si tenéis la idea de comprar,no parad;compradlo.En este momento está descuento en Watsons.Sin descuento creo que sea 16₺.
          Sin olvidar; cuando se usa para las mejillas por favor lo usad con muy poca cantidad y en la luz del día,sol.los pigmentos son muy intensos y cuando se usa por primera vez le parece como no hay,no se puede ver y intentamos a poner más,más y más. Consecuencia se ve cuando estamos en la calle,sol. Jaja cuidaos para no ser un negro:) 
Flash-con luz 
No flash-sin luz

2 yorum:

  1. Canım gerçekten renkler süpermiş bayıldım :) Tam benim tonlar... Bir ara dışarı çıktığımda unutmazsam bi bakarım belki alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk gelirse al muhakkak :) uzuuuuun süre gidiyor çünkü böyle ürünler :))

      Sil