20 Temmuz 2014 Pazar

Essence Floral Grunge 02 eyeshadow

Yeniden merhaba:) acemiliğin ikinci yazısını da yazayım da içimde kalmasın:)) Bugün sizlere Gratis'teki %70'e varan sarı etiketli ürünlerin arasından bulduğum bu far paletçiğini yazıyor olacağım:) ben indirim etiketlerini şüphesiz her kadın gibi çok seviyorum ve bu aşamada da yeni ürünlere şans veriyorum.o zaman hadi fotograflara bi göz atalim:)) 
 Hola de nuevo:) estoy escribiendo mi segunda caligrafía de poco profesionalidad.hoy hablo de un palete de sombra de ojos que la he encontrado entre los productos que tienen descuento hasta 70%. A mí también me gusta muchísimo las etiquetas de descuento y en esta parte doy paso a los  productos nuevos que yo no he usado hasta ese momento.vamos a ver las fotos que yo he cogido por mi móvil.
Hello again :) i want to write the second writing of the amateur Burcu :) today i will be informing to you an eyeshadow palette found in the productions of discount:) i love so much the labels of the discount as all women and do not miss the opportunity of trying them. Let's take a look to the photos i shoot via my mobile phone.
4 renkten oluşuyor ve günlük kullanıma oldukça uygun.çantaya at çık:) kırılmasına dikkat etmekte fayda var:) 
Tiene 4 colores diferentes.es una palete que es muy buena para usado diario.pero por favor cuidele para que no rompa.
This palette has 4 colors and are so great for daily usage.but do not forget it is fragile :) 
Flaşsız-sin luz- without flash)
Flaşlı-con luz- with flash
Bazlı ve flaşlı - con base y luz - with base and flash
Flaşsız - sin luz - without flash 
Benden bu kadar umarım beğenmişsinizdir. Unutmadan kendisini sadece 3.95e aldım indirimden:) esen kalın:)) 
Todo lo que puedo es eso.ojála la guste a esta caligrafía. Sin olvidar; la he comprado por 3.95₺. Adiós :)) 
That's all i can do:)) i hope you likd it.its price just 3.95₺.bye :)) 

2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Çok güzel bir bloğunuz var :) Bana da beklerim : D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil